10 lat Mazda Motor Poland
15 Grudzień 2018

10 lat Mazda Motor Poland

Mazda Motor Poland świętuje 10. rocznicę powstania podsumowując dekadę działalności na polskim rynku

Drive Together

Dziś sieć sprzedaży tworzy 32 dealerów i 10 punktów ASO, a średnia sprzedaż na punkt dealerski to ponad 380 samochodów rocznie, co jest najwyższym wynikiem wśród wszystkich rynków Mazdy w Unii Europejskiej. Od stycznia do końca listopada br. nabywców znalazło łącznie 11 340 samochodów i wynik ten pozwala prognozować, że w kończącym się właśnie roku po raz kolejny pobity zostanie rekord wielkości sprzedaży.

Inspirująca wizja przyszłości

Podczas imprezy podsumowującej 10-lecie Mazdy w Polsce miała miejsce premiera Nowej Mazdy 3, która rozpoczyna nową erę w historii marki. Nowa Mazda3 jest pierwszym modelem nowej generacji, która pod wieloma względami przybliża markę do urzeczywistnienia wizji Mazda Premium.

Czy wiesz, że...?

W roku 10. jubileuszu na polskim rynku najpopularniejszym modelem marki są SUV-y – modele CX-3 i CX-5, które w tym roku wysunęły się na czoło sprzedaży, zgodnie z tendencją panującą na rynku. Łącznie z ponad 50% udziałem w portfolio sprzedaży tuż przed Mazdą 6, potwierdzają konsekwentną ewolucję marki w kierunku klasy premium. Dziś, po 10 latach działalności łączna sprzedaż Mazdy w Polsce to 68 693 samochody, z dominującym udziałem Mazdy 6 i Mazdy 3.