Przesyłki Amazon wprost do samochodu
07 Maj 2018

Przesyłki Amazon wprost do samochodu

Volvo Cars nawiązał partnerstwo z firmą Amazon w celu realizacji dostaw przesyłek do samochodu do klientów w Stanach Zjednoczonych

Volvo i Amazon

Współpraca jest przejawem zdecydowanego rozrostu i dojrzałości cyfrowych usług klientowskich na bazie platformy usługowej Volvo On Call, dostępnej poprzez łatwą w obsłudze aplikację na smartfon. Te i inne usługi zmienią sposób interakcji klientów Volvo z ich samochodami.

Atif Rafiq, chief digital officer w Volvo Cars:

"Centralną ideą cyfrowej wizji Volvo jest upraszczanie życia klientom. Bezpieczne i wiarygodne odebranie pakietu we własnym samochodzie, bez konieczności nawet bycia w nim czy przy nim, to coś, co wielu ludzi wysoko doceni. Ta kombinacja samochodu i handlu rozpoczyna nową falę innowacyjności – a my mamy ambicję, by być w awangardzie".

Aplikacje Amazon Key i Volvo On Call powiadamiają klienta

W dniu dostawy klient powinien zaparkować swe auto w obrębie zgłoszonego adresu dostawy, a doręczyciel dostarczy pakiet w zaplanowanym okienku czasowym. Po zrealizowaniu dostawy i bezpiecznym zamknięciu auta klient zostanie powiadomiony.