„Creativity Award” dla marki Jeep
24 Marzec 2018

„Creativity Award” dla marki Jeep

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2018, stoisko Jeepa zdobyło nagrodę „Najlepszej przestrzeni wystawowej"

Nagroda „Najlepszej przestrzeni wystawowej"

Stoisko Jeepa zdobyło tytułNajlepszej przestrzeni wystawowej" na Salonie Samochodowym Genewa 2018, jednej z najsłynniejszych na świecie scen, na której marka spektakularnie zaprezentowała dwie samochodowe nowości: nowego Jeepa Wranglera oraz nowego Jeepa Cherokee 2019, nową odsłonę SUV-a, który zapisał się na kartach historii swojej kategorii.

Odwiedzający mogli podziwiać stoisko Jeepa

Stoisko porównaniu do wcześniejszych edycji zyskało odmienioną stylistykę i podwoiło swoją powierzchnię. To właśnie imponująca scenografia zdobyła uznanie jury Klubu Reklamy i Komunikacji w Genewie (CPG), które corocznie od 2004 roku po dwóch dniach odwiedzania pawilonów wystawowych i drobiazgowym ocenieniu według ustalonych wytycznych, przyznaje prestiżową „Creativity Award".

Członkowie jury byli pod wrażeniem

Odwiedzających oczarowało przede wszystkim szerokie zastosowanie naturalnych materiałów, jak drewno oraz sugestywne obrazy wyświetlane na wielkich ekranach, obrazujące ducha przygody oraz możliwości off-roadowe samochodów Jeepa. „Dzika" sceneria doskonale łączyła się w całość z bardziej miejską częścią stoiska, wykonaną z kamienia i błyszczących czarnych powierzchni, gdzie swoje miejsce znajdują bardziej wyrafinowane i ekskluzywne modele marki.