Honda HR-V Sport
04 Grudzień 2018

Honda HR-V Sport

Honda zapowiada nowy model HR-V Sport z silnikiem 1.5 VTEC TURBO

Honda ujawniła szczegóły dot. nowego HR-V Sport

Wyjątkowa wersja w gamie odnowionego rocznika modelowego 2019 wyposażona jest w 1,5-litrowy silnik benzynowy VTEC TURBO oraz zmodyfikowne pod kątem sportowych osiągów podwozie i zawieszenie. HR-V Sport charakteryzuje się odświeżoną stylistyką nadwozia oraz wyposażeniem wnętrza, dostępnym dla modelu z rocznika 2019. W ofercie znajdzie się szereg opcji umożliwiających indywidualizację wyglądu.

Benzynowy silnik 1.5 VTEC TURBO

Czterocylindrowy silnik zapewnia maksymalną moc 182 KM, dostępną przy 5500 obr./min. dla wersji z sześciobiegową przekładnią manualną oraz przy 6 000 obr./min. dla wersji z przekładnią bezstopniową CVT. Maksymalny moment obrotowy 240 Nm (w wersji z 6-biegową przekładnią manualną) jest dostępny w przedziale od 1 900 do 5 000 obr./min. W modelach wyposażonych w skrzynię CVT moment obrotowy wynosi 220 Nm i jest uzyskiwany w przedziale od 1 do 5 500 obr./min.

Wersja HR-V Sport

Honda opracowała tą wersję z myślą o nabywcach, którym zależy na subkompaktowym SUV-ie dostarczającym bardziej sportowych doznań. Częścią pakietu, którego zadaniem jest zapewnienie optymalnej stabilności nadwozia oraz kontroli zawieszenia i responsywności układu kierowniczego, jest specjalny system zawieszenia „Performance Damper”. Układ amortyzujący działa w zintegrowany sposób dla przednich i tylnych kół, ograniczając względne ruchy boczne i skrętne zawieszenia.