Lexus telewizyjnym hitem
27 Wrzesień 2018

Lexus telewizyjnym hitem

Klipy promujące nowego Lexusa ES stały się prawdziwym hitem w Stanach Zjednoczonych

Mistrzowskie dzieło inżynierów

Amerykańska firma zajmująca się analityką reklam telewizyjnych zbadała najczęściej oglądane reklamy samochodów emitowane przez krajowych nadawców i telewizję kablową. W drugim tygodniu września, z wynikiem prawie 361 milionów wyświetleń, na pierwszym miejscu rankingu znalazła się reklama Lexusa ESWhy Bother”.

Najlepsze rozwiązania Lexusa

Na trzecim miejscu w zestawieniu iSpot.tv uplasował się inny klip przedstawiający Lexusa ES, zatytułowany „Stolen”. Reklama przypominająca nagranie z pościgu za skradzionym pojazdem uzyskała niemal 322 milionów wyświetleń.

Lexus ES w Europie

Wspomniane spoty są częścią amerykańskiej kampanii reklamowej promującej nowego Lexusa ES, zatytułowanej „A Product of Mastery”. ES to bardzo dobrze znany i ceniony model na amerykańskim rynku, który teraz debiutuje również w Europie.