Lexus UX z warsztatu TRD
09 Grudzień 2018

Lexus UX z warsztatu TRD

Inżynierowie z Toyota Racing Development zabrali się za najnowszego crossovera UX w wersji F Sport

Body kit od TRD

Body kit składa się z przedniego spojlera, nakładek na progi, aerodynamicznych nadkoli, nakładek na lusterka, spojlera dachowego, pełnego tylnego dyfuzora i sportowych końcówek wydechu. Elementy występują w jednolitym kolorze, a także w odmianie z czarnym wykończeniem. Inżynierowie opracowali również nowe, 18-calowe felgi, amortyzator poprzeczny oraz komplet elementów wzmacniających podwozie.

Nowy Lexus UX podatny na tuning

UX – co typowe dla pojazdów Lexusa – jest samochodem, który już w standardowej wersji wyróżnia się na ulicy. Uwagę zwracają ostre kontury przednich reflektorów, nadkola o kształcie zbliżonym do kwadratu i zespolone tylne światła z aż 120 diodami LED. Tuningowe możliwości tego niezwykłego nadwozia wcześniej świetnie pokazał UX 250h zmodyfikowany na zamówienie Lexusa przez Clarka Ishiharę z VIP Auto Salon i wystawiony w sierpniu w Pebble Beach.

Od 3 tys. w górę

Podobnie jak w przypadku nowych LexusówES i RC, części tuningowe opracowane przez TRD Japan dla UX-a F Sport są w tej chwili dostępne jedynie w Japonii. Body kit ze sportowymi końcówkami wydechu kosztuje 626 000 jenów, czyli niecałe 21 tys. zł, 18-calowe felgi to wydatek 382 000 jenów (ok. 13 tys. zł), za pakiet usztywniający trzeba zapłacić 100 000 jenów, czyli nieco ponad 3 300 zł. Tyle samo kosztuje amortyzator poprzeczny.