Mopar Connect
23 Maj 2018

Mopar Connect

Nowy poziom obsługi samochodu online

Oficjalny Partner Serwisowy dla marek grupy FCA

Mopar zarządza również usługami online, które są dostępne w przypadku różnych modeli samochodów grupy FCA. Usługi te obejmują urządzenia telematyczne, ekrany dotykowe, aplikacje i strony internetowe, a także korzystanie z cyfrowych rozwiązań w zakresie nawigacji, rozrywki, bezpieczeństwa i ochrony.

Mopar Connect to nowy zestaw usług online

Usługi online mają poprawić bezpieczeństwo pojazdów i umożliwić kontrolowanie ich na odległość; są one ściśle powiązane z usługami online Uconnect LIVE (np. eco:Drive, Jeep Skills i TomTom LIVE), do których teraz dołączyły usługi my:Car z nowymi funkcjami, my:Assistant i my:Remote Control.

Łączność z Centrum obsługowym

W razie wypadku drogowego, Mopar Connect natychmiast wysyła komunikat do Centrum obsługowego, które wysyła na miejsce zdarzenia niezbędną pomoc. Podobna procedura ma miejsce w przypadku kradzieży pojazdu: urządzenie wykrywa, że samochód porusza się bez kluczyka w wyłączniku zapłonu i wysyła komunikat do Centrum obsługowego, które kontaktuje się z klientem.