"Nowa gwiazda w mieście"
09 Lipiec 2018

"Nowa gwiazda w mieście"

Autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors wprowadza model Space Star 2018 na rynek

Kampania reklamowa Mitsubishi

Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors, wprowadzająca na polski rynek odświeżony model Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter.

Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu i PR:

"Kampanię Mitsubishi Space Star postanowiliśmy przygotować sami od początku. Dzięki zastosowaniu bardzo popularnego stylu pochodzącego z japońskich filmów animowanych anime wierzymy, iż nasza kampania będzie oryginalna i zauważalna wśród dość typowych reklam motoryzacyjnych w Polsce".

Nowe Mitsubishi Space Star

Nowy model wyróżnia się atrakcyjnym wyglądem, niskim zużyciem paliwa, małym promieniem zawracania, solidną konstrukcją RISE, która odpowiada za bezpieczeństwo pojazdu oraz bogatym wyposażeniem. Samochód jest objęty 5-letnią gwarancją i atrakcyjny cenowo, ponieważ jego cena rozpoczyna się już od 39 990 zł.