Nowa koncepcja sprzedaży Nissana
18 Czerwiec 2018

Nowa koncepcja sprzedaży Nissana

Nissan wprowadza nową koncepcję sprzedaży detalicznej w placówkach dealerskich na całym świecie

Nowa koncepcja sprzedaży detalicznej

Nissan Motor Co., Ltd. planuje wprowadzić nową koncepcję sprzedaży detalicznej w placówkach dealerskich na całym świecie, aby poprawić obsługę klienta i zapewnić spójne w skali globalnej doświadczenie kontaktu z marką.

Nissan Retail Concept

Wszystkie placówki dealerskie Nissana będą zachęcane do dostosowania się do nowej koncepcji sprzedaży detalicznej, czyli NRC (Nissan Retail Concept). Celem nowej koncepcji jest udoskonalenie wszystkich aspektów doświadczenia klienta w placówkach dealerskich Nissana. Jej założenia dotyczą między innymi stylistyki i wystroju obiektów, procedur obsługi i otoczenia cyfrowego.

Salony sprzedaży Nissana

Obiekty dealerskie działające według nowej koncepcji sprzedaży detalicznej Nissana wyróżniają się nowymi elementami stylistyki i wystroju, takimi jak elewacja z charakterystycznym logo Nissana na czerwonym tle czy elegancka strefa wydań pojazdów, która zapewnia odpowiednią oprawę tego ważnego wydarzenia, jakim jest odbiór samochodu przez klienta.