
DS e-Tense
Samochód sportowy przyszłości
Pierwszy designerski model najnowszej generacji MINI w wyrazisty sposób łączy tradycyjne wartości marki z nowoczesnością aktualnych modeli. Wraz z nowym MINI Seven, brytyjska marka jeszcze bardziej podkreśla unikalne cechy tego oryginalnego auta.
Samochód oferowany jest jako 3- drzwiowe i 5-drzwiowe MINI. Jest także wyrazem charakteru premium oraz indywidualnego stylu poprzez ekskluzywne elementy stylistyczne wewnątrz i na zewnątrz oraz wysokiej jakości wyposażenie.
Nowe MINI Seven podkreśla brytyjskie pochodzenie i koncepcję auta premium w segmencie małych samochodów, wywodzącą się z tradycyjnego oryginału. Nazwa odnosi się do modelu Austin Seven, od którego rozpoczęła się produkcja klasycznych Mini w roku 1959.
Pierwsza z dostępnych jednostek napędowych to 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm3 z technologią MINI TwinPower Turbo (wtrysk bezpośredni, turbodoładowanie, adaptacyjny rozrząd, zmienna regulacja faz rozrządu), dysponujący mocą 192 KM
i momentem obrotowym 280 Nm przy 1250 obr/min (300 Nm z overboost).
Kolejny to 3-cylindrowy silnik benzynowy, również z technologią MINI TwinPower Turbo o
pojemności skokowej 1499 cm3 i mocy 136 KM. Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1250 obr/min (230 Nm z overboost).
W ofercie znajduje się również 4-cylindrowy silnik wysokoprężny z technologią MINI TwinPower Turbo (turbosprężarka o zmiennej geometrii turbiny, wtrysk bezpośredni Common Rail),
pojemność skokowa: 1995 cm3, moc: 170 KM, maksymalny moment obrotowy: 360 Nm przy 1500-2750 obr/min.
Drugi silnik wysokoprężny to 3-cylindrowa jednostka o pojemności skokowej 1496 cm3 i mocy 116 KM z technologią MINI TwinPower Turbo. Maksymalny moment obrotowy dla tej jednostki to 270 Nm przy 1750 obr/min.