Ogólnoświatowy debiut Nissan City Hub
04 Kwiecień 2019

Ogólnoświatowy debiut Nissan City Hub

Nowa wizja sprzedaży zrewolucjonizuje mobilność przyszłości i doświadczenie klienta

Firma Nissan zaprezentowała pierwszy Nissan City Hub

Rewolucyjne nowe podejście łączące e‑commerce i sklep koncepcyjny, debiutuje w prężnie działającym centrum handlowym Vélizy 2 nieopodal Paryża. Nissan City Hub będzie w całości ukierunkowany na tworzenie wyjątkowego, emocjonującego doświadczenia, które stawia konsumentów w samym centrum stworzonej przez Nissana wizji mobilności przyszłości.

Nowa koncepcja sieci dystrybucji

Według badania Bain & Company 2017, w 50% przypadków zakup samochodu rozpoczyna się w Internecie, a 60% konsumentów wybiera markę, model i cenę jeszcze przed przyjściem do salonu. Aby dostosować się do nowych wymagań i nawyków konsumentów, kierunek rozwoju przyszłej strategii dystrybucji detalicznej Nissana jest głęboko osadzony w nowym, ujednoliconym, zintegrowanym modelu, który wykorzystuje zarówno lokalną wiedzę, jak i silną pozycję dealerów z nowymi możliwościami technologii cyfrowej.



Tworzenie emocjonującego doświadczenia dzięki Nissan Intelligent Mobility

Oferując zupełnie nowe doświadczenia dla klientów, unikalne w branży motoryzacyjnej, Nissan City Hub jest tętniącym życiem obiektem o dużych ambicjach: 88 m2 powierzchni ekranów i wyświetlaczy, 5 miejsc do przekazywania samochodów do jazd testowych i planowana rozbudowa po jesieni 2019 roku.