Paris Saint-Germain i Renault
17 Lipiec 2018

Paris Saint-Germain i Renault

Klub Paris Saint-Germain i firma Renault podpisały umowę o współpracy podczas trzech najbliższych sezonów piłkarskich

Współpraca Saint-Germain i Renault

Partnerzy będą wspólnie realizować szeroko zakrojone kampanie reklamowe we Francji i za granicą, wykorzystując siłę marki Renault, która jest jednym z największych francuskichreklamodawców i zaangażowanie kibiców wspierających słynny paryski klub.

Kreatywna kampania

Będą również obecni w mediach społecznościowych, gdzie obaj partnerzy są niezwykle kreatywni. Dlatego też 60 milionów fanów klubu może spodziewać się zaskakujących i coraz bardziej wciągających treści w sieciach społecznościowych.

Philippe Buros, dyrektor handlowy Grupy Renault na Francję:

Bardzo się cieszymy, że nasza marka będzie kojarzona z klubem Paris Saint-Germain, który przyczynia się do promowania Paryża i Francji na całym świecie. Ta istotna dla nas współpraca otwiera przed nami wiele nowych możliwości zarówno we Francji jak i za granicą, z korzyścią dla naszych klientów i naszej sieci sprzedaży”.