Projekt INDIA 2.0
11 Lipiec 2018

Projekt INDIA 2.0

INDIA 2.0 to projekt, którego celem jest znaczący wzrost udziału rynkowego w Indiach przez marki Škoda i Volkswagen

Nowe cele Škody

Bernhard Maier,dyrektor generalny Škoda Auto i Gurpratap Boparai, dyrektor zarządzający Škoda Auto India Private Ltd. przedstawili szczegóły projektu INDIA 2.0 podczas konferencji prasowej w Delhi. Na realizację tego ambitnego celu zostanie przeznaczony miliard euro, a projekt poprowadzi Škoda Auto.

Bernhard Maier, dyrektor generalny Škoda Auto:

"Eksperci przewidują, że w ciągu najbliższych lat, Indie staną się trzecim co do wielkości rynkiem motoryzacyjnym na świecie. W ramach projektu INDIA 2.0 będziemy tworzyć odpowiednie warunki, mające na celu zapewnić nam trwały wzrost sprzedaży. Nasz cel jest ambitny, ale możliwy do osiągnięcia. Wspólnie z Grupą Volkswagen, w dłuższej perspektywie czasu, planujemy uzyskać nawet 5 proc. udziału rynkowego w Indiach".

Nowy model na rynek indyjski

Škoda Auto będzie odpowiedzialna za koordynację ofensywy produktowej Grupy Volkswagen na indyjskim rynku. W pierwszej fazie projektu Škoda Auto rozwijać będzie platformę dedykowaną rynkowi indyjskiemu, MQB A0 (MQB-A0-IN). Pierwszym modelem, który pojawi się w ramach INDIA 2.0 będzie SUV, który zostanie zaprezentowany w 2020 roku.