Przejrzysta obsługa Nissana
04 Styczeń 2019

Przejrzysta obsługa Nissana

Nissan zwiększa przejrzystość obsługi serwisowej, modernizując procedurę Elektronicznej Kontroli Stanu Pojazdu

Elektroniczna Kontrola Stanu Pojazdu

Nissan udoskonalił procedurę bezpłatnej Elektronicznej Kontroli Stanu Pojazdu (EVHC) pod kątem poprawy jakości obsługi klienta i dalszego zwiększenia przejrzystości procesu. Nowe funkcje podnoszą jakość obsługi klienta i zapewniają jeszcze większą przejrzystość.

Nowe funkcje podnoszą jakość obsługi klienta

W ramach programu Obietnica Nissana każdy właściciel może skorzystać z bezpłatnej kontroli stanu pojazdu przy okazji wizyty w serwisie Nissana w związku z przeglądem lub naprawą. Kontrola jest przeprowadzana przez wykwalifikowanego i doświadczonego doradcę serwisowego, posługującego się tabletem ze specjalną aplikacją, oraz w obecności właściciela.

Jean-Christophe Mercier, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej w Nissan Europe:

Aktualizując procedurę Elektronicznej Kontroli Stanu Pojazdu dotrzymujemy Obietnicy Nissana, zgodnie z którą marka oferuje właścicielom pojazdów pełną przejrzystość usług”.