Renault Winter Edition
30 Listopad 2018

Renault Winter Edition

Renault wprowadziło specjalną bogato wyposażoną serię Winter Edition na wybranych modelach osobowych z gamy 2018

Kampania reklamowa Renault

Wprowadzeniu serii Winter Edition towarzyszy kampania reklamowa z udziałem skoczków narciarskich. Od 2017 roku Renault Polska jest Partnerem Oficjalnym Polskiego Związku Narciarskiego. Na wszystkich, którzy dołączą teraz do „drużyny Renault” – zgodnie z hasłem kampanii reklamowej – czekają samochody w wyjątkowo atrakcyjnych cenach z zyskiem nawet do 23 000 zł.

Wprowadzona seria limitowana Winter Edition

Samochody oferowane w ramach serii limitowanej Winter Edition zostały wyposażone w rozwiązania EASY LIFE, mające wpływ na komfort podróżowania dzięki klimatyzacji i radiu z bluetooth, czujnikom światła i deszczu czy nawigacji (R&Go w Clio, Media Nav w Captur i R-Link w pozostałych modelach). Łatwe parkowanie zapewnią systemy wspomagające.

Bezkluczykowy dostęp i opony zimowe

Modele z serii limitowanej Winter Edition są oferowane z kartą Renault, z możliwością funkcji „hands free”, ułatwiającą bezkluczykowy dostęp do auta. Oferta Winter Edition obejmuje doskonale wyposażone samochody w atrakcyjnej cenie wraz z oponami zimowymi od 1 zł.