Rusza Wirtualny Salon marki Škoda
12 Kwiecień 2018

Rusza Wirtualny Salon marki Škoda

9 kwietnia ruszył Wirtualny Salon Škoda, dzięki któremu klienci mogą poznać samochody marki bez konieczności odwiedzania stacjonarnego salonu

Nowoczesne rozwiązanie

Od teraz wszyscy zainteresowani ofertą marki nie muszą szukać najbliższego salonu, bo mają go w zasięgu ręki. Wirtualny Salon to rozwiązanie idealne dla tych, którzy są zbyt zajęci, mieszkają zbyt daleko od najbliższego punktu dealerskiego i z entuzjazmem podchodzą do technologii i nowości.

Bez wychodzenia z domu

Dzięki Wirtualnemu Salonowi, klient może nie wychodząc z domu zobaczyć na żywo najnowsze SUV-y: KODIAQ oraz KAROQ i porozmawiać z prawdziwym Doradcą. Połączenie z salonem odbywa się w dwóch trybach. W pierwszym rozmowa odbywa się indywidualnie: na ekranie komputera lub wyświetlaczu smartfona klient widzi obraz z salonu przekazywany na żywo, a sama rozmowa odbywa się przez telefon. Drugi to wieloosobowy czat wideo, w którym udział może wziąć nawet kilkadziesiąt osób jednocześnie.

Zainteresowanie klientów

Wirtualny Salon po raz pierwszy otwarto w Hiszpanii, a następnie w Wielkiej Brytanii. Projekt szybko okazał się sukcesem i zyskał wielką popularność. W ciągu jednego dnia Doradcy przeprowadzają nawet kilkadziesiąt rozmów z zainteresowanymi klientami. Wirtualny salon można odwiedzić TUTAJ.