“Start Your Impossible”
20 Luty 2018

“Start Your Impossible”

Toyota inauguruje globalną kampanię “Start Your Impossible”

Kampania Start Your Impossible

Kampania odzwierciedla olimpijskiego i paraolimpijskiego ducha wsparcia, wyzwania i rozwoju. Reklamy są emitowane podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Pjongczang 2018.

Ośmioletnie globalne partnerstwo Toyoty

Kampania Start Your Impossible powstała, by celebrować ośmioletnie globalne partnerstwo z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim i Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim oraz transformację Toyoty w firmę skupioną na szeroko rozumianej mobilności. Jest to pierwsza tego rodzaju akcja marketingowa Toyoty o globalnym zasięgu.

Start Your Impossible daje świadectwo ewolucji Toyoty

Za pomocą historii o determinacji olimpijczyków i paraolimpijczyków oraz prezentacji technologii Toyoty, kampania podkreśla długofalowe zaangażowanie firmy w tworzenie bardziej egalitarnego i zrównoważonego społeczeństwa, w którym każdy może się zmierzyć z tym, co dla niego niemożliwe.