Toyota C-HR Neon Lime
10 Kwiecień 2019

Toyota C-HR Neon Lime

Toyota C-HR w limitowanej edycji, opracowanej wspólnie z JBL, debiutuje podczas ekskluzywnego weekendu JBL Snow Party Event w Alpach Francuskich

2000 egzemplarzy Toyoty C-HR Neon Lime

Edycja stworzona wspólnie z JBL podkreśla związek między Toyotą C-HR a muzyką. Obok fabrycznie montowanego, opracowanego specjalnie do tego modelu systemu JBL klasy premium, Toyota C-HR Neon Lime otrzymuje 360⁰ JBL Music Experience Pack, dzięki któremu słuchanie muzyki we wnętrzu Toyoty C-HR stanie się jeszcze bardziej wciągającym doświadczeniem.

Unikalny styl

Budząca emocje stylistyka Toyoty C-HR o ostrych krawędziach i mocnych przetłoczeniach została podkreślona unikalnym lakierem Neon Lime, który tworzy kontrast z czarnym dachem. Kompozycję uzupełniają 18-calowe obręcze w matowym czarnym kolorze oraz smukłe światła LED. Wnętrze wykończone wysokiej jakości materiałami w czarnej tonacji, m.in. sportowe fotele pokryte czarną skórą i alcantarą, zarezerwowane tylko dla tej wersji.

Premiera podczas JBL Snow Party Event

Premiera Toyoty C-HR Neon Lime odbędzie się podczas JBL Snow Party Event, ekskluzywnego wydarzenia, łączącego narciarstwo z imprezami muzycznymi w klubie luksusowego hotelu. Impreza przeznaczona jest dla klientów marki i VIP-ów, dla których zagrają światowej sławy DJ-e. Limitowana edycja Toyoty C-HR trafi do sprzedaży w kwietniu 2019 roku.