„Wybierz własny kierunek”
24 Kwiecień 2018

„Wybierz własny kierunek”

Kampania reklamowa wprowadzająca Mitsubishi Eclipse Cross na rynek

Mitsubishi Eclipse Cross

Działania reklamowe mają na celu zbudowanie świadomości nowego modelu, poinformowanie klientów o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną. Nowy model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media.

Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi

Najnowsza kampania reklamowa jest adresowana do nowych i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi, którzy mają odwagę, by się wyróżniać, doceniając ekstrawagancki charakter i sportową sylwetkę Mitsubishi Eclipse Cross. Przekaz ma na celu przedstawienie nowego modelu i zbudowanie jego wizerunku w oparciu o kluczowe cechy i dziedzictwo marki Mitsubishi, jakimi są emocje, sportowy charakter i dynamika w połączeniu z bezpieczeństwem i komfortem”.

Kampania reklamowa została podzielona na dwa etapy

Pierwsza część kampanii była zaproszeniem klientów na Dni Otwarte, gdzie ten zupełnie nowy model miał swój rynkowy debiut. Firma na tę okazję przygotowała spot 15’’ emitowany w telewizji i radio. Drugi etap ma budować świadomość nowego modelu, wzmocnić wizerunek marki spod znaku Trzech Diamentów oraz zachęcić klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej.